مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-17حوادث

بسته خبری پلیس| از دستگیری قاتل و قاچاقچی تا کشف مواد مخدر و خودرو سرقتی


در بسته خبری پلیس کرمان از تازه ترین اخبار حوزه امنیت استان مطلع می شویم که موضوعات متنوعی را پوشش می دهد، دستگیری عامل وقوع قتل در جازموریان و پایان دور دور خودرو 50 میلیاردی از آن جمله هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، پایگاه اطلاع رسانی پلیس، تازه ترین اخبار از تلاش های دست اندرکاران این حوزه را در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی منتشر کرد.

198 کیلو تریاک در کهنوج علیرضا امیری اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، پاک سازی نقاط جرم خیز اطراف مدارس و محیط های آموزشی و بوستان های شهرستان کهنوج و به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از جرایم و بویژه سرقت ها، طرح آرامش در شهر با موضوع برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و دستگیری خرده فروشان با هماهنگی مرجع قضایی و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه در نتیجه اجرای این طرح 198کیلو تریاک کشف شد و 33 نفر خرده فروش مواد مخدر به همراه 4 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند،تاکید کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از دستگیری قاتل و قاچاقچی تا کشف مواد مخدر و خودرو سرقتی

بسته خبری پلیس| از دستگیری قاتل و قاچاقچی تا کشف مواد مخدر و خودرو سرقتی